آموزش دوربین مداربسته

نرم افزار دوربین برایتون

نرم افزار دوربین برایتون ، در واقع، این نرم افزار، یک اپلیکیشن کاربردی است که برای مدیریت دستگاه های برایتون، مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید.

قابلیت های نرم افزار دوربین برایتون، کدام است؟

دلیل گسترش استفاده از گوشی همراه در مشاهده تصاویر دوربین مدار بسته، چیست؟

روش انتقال تصویر با گوشی همراه، در برنامه برایتون، چگونه است؟

قابلیت های نرم افزار دوربین برایتون، کدام است؟

به صورت کلی، روش کنترل دوربین های مدار بسته ، با استفاده از نرم افزار های کاربردی و یا اپلیکیشن ها، انجام می شود. این برنامه نرم افزاری، جهت نظارت و حفظ امنیت مکان توسط دوربین های خود، نیاز به تنظیمات مخصوصی دارد.

شایان ذکر است که نرم افزار دوربین برایتون با نام رسمی شرکت برایتون معرفی شده است. این نام رسمی برای نرم افزار برایتون، Briton vms نام دارد. نرم افزار Briton vms می تواند، نظارت، کنترل و امنیت محیط را با استفاده از دستگاه انتقال تصویر DVR و سایر دوربین های مدار بسته برایتون، فراهم نماید.

در واقع، نرم افزار دوربین برایتون، یک نرم افزار و یا اپلیکیشن خاص برای کنترل دوربین های برایتون، بوده و کار حفظ امنیت را به صورت کامل و با استفاده از برخی قابلیت های مهم، انجام می دهد. نرم افزار برایتون، در برنامه بازار گوشی های همراه، قابل دانلود و نصب می باشد. اولین گام، انجام مراحل ثبت نام است که بعد از آن استفاده از اپلیکیشن به راحتی، مقدور می شود.

قابلیت های خاص برنامه دوربین برایتون، عبارتند از:

  • امکان مدیریت دستگاه های مختلف از دوربین های مدار بسته برایتون (Briton) با استفاده از یک ابزار همه کاره و همه منظوره.
  • امکان پخش زنده تصاویر دریافتی از دستگاه dvr، در زمان واقعی.
  • امکان ضبط ویدئو از تصاویر دریافتی از دستگاه انتقال تصویر برای آرشیو.
  • امکان جستجوی ویدئوی ضبط شده، از راه دور.
  • امکان باز پخش ویدئوی ضبط شده، از راه دور.

یک نکته مهم درباره نحوه ضبط ویدئو، قابلیتی است که دستگاه dvr، آن را به صورت خودکار برای این نرم افزار فراهم نموده است. از این رو، نرم افزار برایتون، به راحتی می تواند، ویدئوی ضبط شده را از راه دور، تحت جستجو و کنترل خود، قرار دهد.

همچنین، نرم افزار مدیریت تصاویر برایتون، در نسخه ویندوز، مشابه نرم افزار برایتون در نسخه اپلیکیشن دارای ویژگی های مشترکی می باشد. این نرم افزار کار مدیریت و انتقال تصویر دوربین های مدار بسته برایتون، را به خوبی انجام می دهد. در یک نگاه کلی، ویژگی چهار گانه ای را برای نسخه ویندوز نرم افزار Briton vms، تعریف می کنیم که عبارتند از:

  • امکان پخش زنده تصاویر دریافتی از DVR.
  • امکان ضبط تصاویر دریافتی به صورت ویدئو بر روی رایانه.
  • امکان ارسال هشدار های متنوع از مشاهده تصاویر دوربین های مدار بسته برایتون.
  • امکان تنظیم در بخش های مختلف دستگاه انتقال تصویر DVR.

دلیل گسترش استفاده از گوشی همراه، در مشاهده تصاویر دوربین مدار بسته، چیست؟

در دنیای اینترنتی امروز، تنوع دستگاه های دیجیتال افزایش یافته است. بیشتر این دستگاه ها دارای مانیتور های تصویری هستند که قابلیت مشاهده تصاویر را امکان پذیر، ساخته است. از کامپیوتر شخصی (pc) گرفته تا تبلت و لپ تاپ و موبایل، همگی دارای پنل تصویری هستند.

در میان این دستگاه ها، موبایل یا همان گوشی های همراه است که تمامی افراد از آن استفاده می کنند. موبایل، دستگاهی است که قابل انتقال و سبک تر از بقیه دستگاه ها است و قابلیت های بیشتر هم نسبت به دیگر دستگاه ها دارد.

از این رو، مشاهده تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی این دستگاه، مخاطبین بیشتری، را به سمت خود جذب نموده است. بر همین اساس، اپلیکیشن های کاربردی زیادی، با توجه به تنوع دوربین، برای این منظور، برنامه نویسی شده است.

مشاهده آنلاین دوربین های مداربسته

قابل ذکر است که امروزه، مشاهده آنلاین دوربین های مدار بسته با استفاده از اپلیکیشن های متنوع، برای موبایل، با استقبال زیادی رو به رو شده است. از این رو، بسیاری از تولید کنندگان این نوع اپلیکیشن ها، به رقابت با یکدیگر در زمینه ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالا، پرداخته اند.

به عبارت دیگر، در مبحث سیستم های ایمنی و کنترلی، یکی از شاخص های مطرح شده، موضوع مشاهده و بررسی آنلاین وضعیت سیستم مورد استفاده، است که با فراهم نمودن بستری همچون گوشی همراه می توان، بررسی صحت عملکرد، نحوه نمایش وقوع خرابی سیستم، نمایش فعال شدن سیستم مورد استفاده، تعیین دقیق مکان وقایع، ثبت دقیق وقایع و غیره را به راحتی کنترل نمود.

آنچه مسلم است، عدم امکان حضور همیشگی اپراتور در محل سیستم ایمنی و کنترلی است؛ همچنین اگر تعداد نقاط متصل به سیستم نیز زیاد باشد، بررسی و بازدید دائمی از سیستم ایمنی و کنترلی، دشوار خواهد بود. بنابراین راه حل استفاده از سیستم مانیتورینگی همچون گوشی های همراه، نیاز عنوان شده را به نحو مطلوب، مرتفع می سازد.

روش انتقال تصویر با گوشی همراه، در برنامه برایتون، چگونه است؟

روش انتقال تصویر برنامه برایتون، به ثبت بارکد نیاز دارد. بار کد تولید شده باید توسط گوشی همراه تأیید شود تا بتواند نرم افزار برایتون را روی گوشی دانلود و نصب نماید. اگر در ثبت و تأیید بارکد، با عدم موفقیت همراه بودید چند راه به شما پیشنهاد می شود که می توانید آن ها را برای ادامه کار انجام دهید.

راهکار اول، مراجعه به سایت شرکت سازنده آن و جستجوی نرم افزار Briton cctv است. لینک دانلود این نرم افزار، در سایت موجود است. از لینک داده شده می توانید نرم افزار Briton cctv را دانلود و نصب نمایید. برنامه برایتون در بخش App store و یا Play store سایت سازنده، قرار دارد. بعد از دانلود و نصب برنامه برایتون، مشابه سایر اپلیکیشن های گوشی همراه، قابل استفاده است.

در حقیقت، می توان گفت، هر برنامه کاربردی که به صورت اپلیکیشن نوشته شود و توسط برنامه های مدیریت دانلود گوشی های همراه، قابلیت نصب را داشته باشد، یک مزیت مهم برای آن برنامه کاربردی به شمار می آید. بحث حاضر نیز، همگام با این نکته، به آن، جامه عمل پوشانده است.

در مقالات آینده به نحوه کار با نرم افزار برایتون خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *